God morgon!

God morgon alla där ute vaknade pigg och utvilad idag, har just skickat iväg dom stora till skolan och den minsta sussar sött ännu men han vaknar nog också snart inte ofta han blåser iväg så här länge men skönt med lite egen tid så här innan det blir full fart här på Långnäsvägen..

Idag skippar vi morgonrundan då hemmet verkligen måste få sig en omgång all tid går åt till träningen känns det som så man hinner inte med alla måsten på hemmaplan..

Jag mår så bra i mitt liv just nu allting rullar på i sin ordning och allt känns helt enkelt toppen! Trevligt då jag har Jenny som också bor här som hurttar på för fullt så vi har varandra att promma med på morgonen och sen tränar vi tillsammans på kvällarna då våra karlar kommit hem kan ju inte bli bättre..

Ikväll ska jag ta veckans sista pass på step in Zumba blir det ikväll imorgon blir det bara en morgonrunda med hundarna och ingen träning på kvällen då jag måste bada och klippa klorna på Dilba så hon är fin till utställningen på lördag längtar massor ska bli så roligt få ställa henne.. Måste ta och söka fram Zallys utställningskoppel som hon har haft så Dilba får ta det men är en djungel i städskåpet så måste ta och vända in och ut på det så jag hittar de!

Nej nu hör jag en liten röst som kallar på mig från sovrummet mitt minsta hjärta har gjort morgon:)

Så det får vara allt för denna gång ha en toppen dag där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0