Hmmm

Då sitter man vid köksbordet en gråmulen tisdag och funderar på dagens alla måsten hmmm, starta en tvätt har jag då hunnit göra och fixa barnen klara för skolan fotografering var det för dom idag stallet har vi också hunnit vara till en sväng och täcka hästarna och släppt ut dom så nu då??

Sitter och velar om vi ska ta oss en morgonrunda då det inte börjat pissa ännu med dom lovar ju regn idag så klär jag oss och går iväg så hinner vi väl bara ut så börjar det, hade ju bestämt mig för en vilodag idag men känns som att jag är rastlös och lika gärna hade kunnat ta en runda med samtidigt finns det en massa måsten att göra här i hemmet.. Just tagit fram köttfärsen från frysen så här får dom spaghetti och köttfärsås idag själv ska jag äta den UNDERBART god laxfilén med västerbottensost som ni säkert hört talas om tidigare:P

Nu ta mig en funderare på om vi ska ta oss ut eller inte:/ men tror det blir en hemma dag puh dock jobbigt när jag har en son som verkligen klättrar överallt hittade han just på tvbänken sittandes bredvid tv´n GAAAAH så därför också en anledning att ta sig ut så man får bara gå och andas en stund och slippa passa han för allt som inte ska göras och är farlig:)

Nå nå det får räcka för denna gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0