V.20

Jadå!

Då var det som vanligt länge sen man skrev nått i bloggen men de är ju att ha tid och ork att få ner några rader någon gång!

Nu har jag då varit på ultraljudet och de var bara en där inne som tur var haha har ju hunnit fantisera att de varit två när alla trott de eftersom magen vuxit så fort.. Men då var det avklarat iaf så nu kan jag vara lugn och mysa av graviditeten, jag fick beräknat BF 13 juni så vart fram flyttad sex dagar var först BF 19 juni så är i vecka 20 nu fy tycker tiden gått fort har ju gjort halva tiden nu så är lika länge kvar:) men går tiden lika fort som den gjort nu så smäller det bara till.

Tess var snäll och följde med mig och hämta ett skötbord som jag köpt slängde mitt förra för var ju inte tänkt att jag skulle ha något fler barn men nu bidde de så och längtar som för tre barn tills den kommer hon/han få se vad de blir men är ju en lång väntan ännu! Behöver ju knappt köpa nått för känns som att jag har allt sen tidigare skönt!! Men de som jag måste skaffa är vagn och bilstolen för första tiden lite ny kläder förstås är ju alltid skoj att ha, men när jag lyckats få både flicka och pojke tidigar så har jag ju de mesta som behövs många +++++ för de!

Ne nu ska jag gå se vad de finns för gott att äta i skafferiet börjar allt mer vara som en skåpråtta inte bra de inte, sugen på chocklad är ju bara för namnet!!




Tjoo få se när de kommer några rader nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0