Älskade Benita<3

Hade varken tid eller ork till att blogga igår, fy min värsta dag i mitt liv men ändå de bästa jag gjort här i liver förutom mina barn. Igår för ungefär ett dygn sen fick min allra bästa vän och livskamrat somna in 14 år gammal, jobbigt att fatta och inse när den tiden kommer men hon blev hastigt dålig spydde hela dagen på onsdag så igår tyckte jag hon skulle få frid min älskade vän:(

Fy gråter hela tiden så ser knappt vad jag skriver känns som hon levt lika länge som jag, men fjorton år är länge för en hund de skönast var att veterinären kom hem hit för ville att hon skulle få somna in hemma istället för på något djursjukhus så de var så lugnt och fridfullt. Sen körde jag henne till sin sista vila i lillpite där hon ska kremeras så väntar och längtar tills jag får hämta hem henne i sin fina urna..

Zally har verkligen sorg söker och väntar att hon ska komma, men det bästa jag gjorde igår var att Zally också fick ta ett sista farväl och se hur fint hon låg och sov, för hundar som lever ihop behöver få ta farväl och se att den andra inte är vid liv, hon nosade och nosade slickade på henne och vifta på svansen Benita har ju alltid varit Zallys stora trygghet sen första stunden hon kom hit.

Ne jag hade kunna sitta här och skriva en bok om denna underbara hund kommer aldrig glömma henna, kommer kunna skaffa hundra hundar men ingen som hon för hon var verkligen speciell.

JAG ÄLSKAR DIG BENITA MIN VÄN HOPPAS DU HAR DET BRA OCH ATT VI TRÄFFAS EN DAG BARA DU OCH JAG. VILA I FRID!!

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Fy fan va jobhigt , kan ju säga att tårarna bara rinner när jag läser detta . Tänker på dig gumman !

2011-04-15 @ 18:10:51
Postat av: Ronkan

Tack vännen! Jo de är jobbigt försöker tänka att allt blir bättre med tiden.. Men tårarna kommer och går hela tiden, en stund är det bättre och sen svin jobbigt igen.

2011-04-16 @ 08:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0