Blöööt äckel snö!!

Fy vilket trist väder nu är det verkligen som snöblandat de som kommer, gården här är nog äcklig som den är bara av att de snön börjat tina så nu behöver jag inte ens skriva om hur den ser ut:/.. Hästarna är blöta och ser ut som slickade katter även fast dom har täcke så blir tidigt att ta in dom ikväll så dom slipper stå ute och bli blöt och kalla igenom, dom uppskattar nog att få stå inne och mums hö istället..

Albin har just somnat och sover så sött sin lunch när han vaknar så blir de att hämta storebror på dagis syrran kommer hem med taxi då dom har bad Onsdagar i Öjebyn, vill verkligen åka dit och bad allihopa men nja vill inte trycka in mig i en badräkt när man ser ut som om man har mage både bak och fram skulle verkligen behöva göra ett ryck och promenra bort några kg och jag hoppas rycket/kicken kommer helst igår, men blir nog mer motiverad nu när de blir vår då brukar faktiskt mitt ryck dyka upp för att gå i ide under vintertiden då det är mörkt trist och kallt..

Vi väntar ju fin främmande från storstan också här på någon timme Tess och Leo skulle dyka förbi så det ska bli trevligt som vanligt när dom kommer, roligt för Albin när han får Leo på besök någon timme..

Nu har jag nog inte nå mycket mer att säga i detta inlägg förutom att de är äckel väder ute, så ska gå hänga tvätten som just blev klar för mer tvätt lär de komma då Axel kommer hem från dagis kan bara gissa hur blöt och lerig/sandig han ska vara..


HIHI Lillskiten


Heejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0