Bvc i dag..

Ja då var de Torsdag redan veckorna rullar på, idag har vi varit till bvc med Albin ja vad ska vi säga om våran son han växer växer och åter växer få se när han tänker stanna upp.. Han vägde drygt 12kg och var hela 80cn lång och är tio månader imorgon:) Barnmorskan har lika roligt varje gång vi kommer när han drar iväg så mycket på längden för varje gång vi är dit..

Känner mig inte riktigt nöjd med dagen då jag inte hunnit promma på morgonen känner mig allmänt seg, men imorgon blir de en lååång sväng med mina nya skor är grymt nöjd med köpet av skorna men billiga var dom inte.. Det kostar att ligga på top 1300 svenska kronor fick jag betala för dom.. Men kommer nöta ut varje krona på skorna och vet sedan tidigare erfarenhet att skorna är de viktigaste för att nå ett lyckat resultat..

Försöker få Albin att sova sen lunch men han är inte riktigt med på de gnäll hörs från sovrummet, hatar när de blir en bruten sömn när man är iväg och måste väcka när man ski in och ut gaaah!! Så nu lär jag ha en rolig eftermiddag och ingen egen tid alls hm..

Eventuellt att jag tar mig en runda ikväll då älsko kommer hem är så sugen på testa skorna men hade behövt låta mina fötter vila tills imorgon då jag fortfarande har ont och skavsår från mina gammla verkligen utslitna skor..

Nu måste jag gå ta upp min son som total vägrar sova så han lär ju däcka tidigare än normalt ikväll då..

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0