Det rullar på..

Ja vad ska man säga dagarna rullar på i vanlig ordning, idag har jag en seg dag hade bara vela ligga och slappa på soffan men hm vad är de för nå här finns det inte tid till nå vila inte, lillskiten är överallt och ingenstans så är fullrulle här från morgon till kväll men då där det ju som de ska. Nu måste jag investera grinden till trappen för han ska dit hela tiden och klättra, tiden går verkligen fort och han har blivit så stor knatar omkring för fullt med sin gåvagn här mellan köket och hallen, men vilken stil ser så jäkla sött ut:)

Han är tidigare än vad både Matilda och Axel var så få se när han tar sina egna första steg då spännande, släpper då och går mellan möblerna och reser sig upp för väggen diskmaskinen och massa annat. Dammsugaren och dock hans favorit står mot den och knuffar den framför sig så han kan gå.. Han har också en liten idé att han ska stå mot gåstolen och puttar den och knatar efter:)

Ne nu får de vara nog med skryt för denna gång, men finns nog ingen mamma som inte vill dela med sig av glädjen av sitt/sina barn rätta mig om jag har fel.

Känner en doft som jag känner igen så nu kila och byta en härlig bajsblöja..

Ha en bra dag alla där ute i vårt avlånga land!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0