Fötter..

Fullrulle hela dagen tidig uppstigning som vanligt hämtat sessan från pyjamasparty och de verkar varit lyckat. Mor/far kom hit på morgonen och har varit här hela dagen så när dom kom gav jag lunch till Albin sen drog vi till stan jag och mor, som vanligt investera hon en hel massa till barnen:P fast de var hon egentilgen som skulle handla till sig själv, som alltid kommer hon hem med saker till barnen och hon själv är utan, vad skulle man göra utan sin mor/far fyy vill inte ens tänka tanken när den dagen kommer:/

Emil stannade hemma med Matilda Axel och far så klart, tackar min far för hjälpen med hästarna nu har han tagit bort skorna och fixat fötterna på alla hästarna adjö broddar för denna gång.. Nu vill vi ha sommar och hästarna med kan jag gissa få springa på ängarna och äta gooo grönt gräs, de tråkiga är ju alla jävla insekterna som förstör för hästarna när dom halvt blir uppätna lider med dom:( men hur de än är så är man aldrig nöjd på vintern för kallt, sommar för mycket insekter regn med mera..

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Axel och se film en stund medans älsko är ute sen ska Axel få hoppa i ett bad innan sängen väntar, Albin gjorde natt kl sju som vanligt och Matilda drog till storstan med mor/far men kommer ju hem imorgon..

Imorgon då vi slår upp ögonen blir de trava ved hela dagen så de minskar i högen där ute är ju då bara trettio kubik som ska in gaaah.. Men är väl bara börja och se glad ut för in ska det på ett eller annat sätt..

Bjuder på en söt liten kille när han traskar så nöjt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0