Från det ena till det andra!!

Ha ha i den här familjen är det snabba ryck från det ena till det andra, igår var vi och köpte ett akvarium HIHI.. Ne saken var att jag fick så dåligt samvete (djurvän) som jag är, fy mådde verkligen dåligt se dom två stackars guldfiskarna simma omkring och se sitt liv ur en liten sketen jävla skål.. Så fort var de gjort så var jag och investera ett akvarium i stället och en massa andra fiskar också:)

Blev riktigt nöjd med akvariet så nu pryder de min expedit rymdes precis där så vart riktigt bra, älsko har redan beställt saker till de så kommer bli grymt fränt där inne åt fiskarna haha!! Så från kamphund till kampfisk kan man ju kalla det mycket kamp i detta hus och hem:) om man vill, Ska iväg mot Luleå nu och lämna tillbaka nå skor jag köpte i helgen så då blir det förbi djurmagazinet och köpa två kampfiskar grymt snygga är dom..

Så nu är dags att ge Albin gröt och klä han, Axel har redan hunit äta sin frulle han är hemma idag vart så sent innan allt med akvariet var klart så han somna inte fören baki elva och har vaknat just, men imorgon blir de dagis för han, stor tjejen fick då fara som vanlig fast hon nog gärna varit hemma istället.

Kampfisk så snygg:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0