Frukost/lunch..

Tiden har bara rusa iväg idag, uppstigning redan 05:50 då tyckte Albin att vi skulle stiga upp så yrvaken och död som jag var fick jag pallra mig upp och direkt gå byta jordens bajsblöja så de var starten på den här dagen:P

Körde Matilda och Axel till dagge/skolan sen hem snabbt och gav Albin morgon gröten som vanligt och sen var de bara klä om och ut på morgon runda, riktigt skönt var de vi har precis kommit hem så jag har just hunnit äta min frukost/lunch vart en promenad på en timme och förtiofem min idag, gick Arnemark runt en riktigt härlig runda är de med lite backar också så man riktigt för röra om i fläsket och ta i:P

Ska trycka några ägg också så jag får i mig mycket proteiner just tryckt i mig en halv grillad kyckling och lite keso MUMS! Nu tycker jag det är dags för Albin att vakna så han också får äta sin lunch innan de är dags att hämta stora barnen..

Jo jag fick mig en träningscykel igår av mina föräldrar helt perfekt så jag kan cykla dom dagar jag inte tar mig ut eller om det är riktigt dåligt väder, inte för att jag är någon cykel fantast men helt perfekt kan promma på dagen och ta en cykel rund på kvällen..

Ne nu ska jag trycka några ägg och sen hämta in min son och väcka han.. Han har sovit sen vi gick han hinner inte vara vaken länge innan ögonen åker igen, men jag klagar inte skönt att han är nöjd och kan sova så jag får promenera i lugn och ro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0