Härliga morgon!!

Vilken morgon vaknade av att solen sken in genom persiennerna rakt i ansiktet på mig, kändes skönt och vakna upp till en klar blå himmel inte ett moln så långt ögat kunde nå.. Hoppade upp fortare än kvikt och fort in i kläderna och ut genom dörren på min morgonprommis och så klart fick Zally följa med. Blev en lååång skön promenade i den stekande solen riktigt skönt var de så vi han traska ihop en mil, kändes så skönt så hade nog kunna gå en till. Väl hemma så satt jag på bron en timme och drack upp min liter vatten innan de var dags att studsa i duschen..

Imorgon blir de att lämna Zally hemma hon var så slut innan vi var hemma så trodde jag skulle få ringa älsko så han fick komma hämta henne, tok matte som pinar henne varje dag så imogon beöver hon få vila upp sig så hon får nya krafter fick verkligen bogsera henne sista biten hem..

Matilda och Axel är borta ännu känns som att dom varit borta hur länge som helst:( så tyst och tomt här hemma utan dom men ärligt talat så njuter jag av min egna tid när jag kan passa på att göra sånt som jag inte har tid med annars.. Men Måndag kommer Axel hem Matilda vet jag inte ännu för hon ska stanna i stan några dagar under påsklovet..

Det är även underbart skönt då älsko varit ledig sen Torsdag och börjar inte om fören Tisdag så nu har jag blivit bortskämd med att kunna stiga upp och gå min prommis utan att behöva tänka på någon annan än mig själv så SKÖNT ta sig ut direkt och inte ha massa måsten innan..

Undra vad jag nu ska hitta på att göra känner mig raslös och kl är bara drygt fyra.. Ska börja med middag på nå tag också fläskfilégryta blir de till middag idag..

Hoppas ni alla fått njuta av solen idag så jävla skönt, sommaren närmar sig med stormsteg JIPPI!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0