Hel muuuulet..

God morgon alla blogg läsare hel mulet och trist väder här i Arnemark iaf, blir en dag ute i stallet idag skippar prommisen idag då jag gick totalt 1,5 mil igår:) lovar att det känns i benen idag så har massor att göra i stallet så blir nog en heldag där ute.. ska först gå i andra huset och rota fram nå gammla gummistövlar åt Albin. Tänkte han ska få ha lite race med gåstolen i stallet medans jag mockar och fixar där:)

Igår åkte Mayiris jag har ju sagt bort henne för att jag inte hinner med alla fyra hästarna nu när Albin är så liten ännu, så nu har vi ju kvar bara våra egna SKÖNT!!

Är en tung morgon Benita finns i mina tankar hela tiden är så tomt här hemma utan henne puh tror aldrig tårarna kommer ta slut. Hon som alltid skulle ut först av alla på morgonen och den som alltid mötte mig i dörren när jag kom hem.. Men måste försöka tänka positivt och jag vet att hon har de bättre nu än att få lida och de tackar hon nog mig för. Men känns så konstigt iaf hon som alltid haft sin plats här på gården, stallet var hon jämnt med mig i också nå nå jag kan nog surra om henne i dö dagar.

Nu ska jag ge Albin gröt och frulle till mig själv sen blir det ut på en liten stund. väcka pappa Emil också för här ska de inte latas han ska trava ved:P Matida är vaken redan och Axel har stuckit med farmor som vanlig även nästa helg också. Och då kan vi säga att vi är barnfri bara Albin hemma även Matilda sticker iväg upp till Ökx med mor/far till morfar/gammelmorfar.

Ne nu har jag knappra nog här på datorn dags få i sig nå föda..

Ha en toppen dag alla ni där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0