Måndag!!

Då var det åter Måndag och en ny vecka, just hemkommen efter morgon prommis med Zally och Axle riktig storm ute så kan inte påstå att jag nöjt fast solen var framme motvind både bort och hem men de kanske bara var bra så man bränner lite mer fläsk.. Axel var super nöjd när han fick cykla men var så tråkigt när de gick så tungt i blåsten men annars gick de bra, han orkade trampa på riktigt bra så fem km fick jag ihop i rask takt.

Älsko har just åkt och jobba själv sitte jag och väntar att äggen ska bli klara så dom ska avnjutas tillsammans med påskskinkan mamma gjorde åt mig i helgen då dom var hit plus en liten tallrik med lättfil.

Sen blir det plock och städ här denna jävla sand på golvet som alltid kommer in så fort någon går in och ut gaah kan bli galen. Sen blir de ut till stallet en sväng då Albin ska sova sin lunch bara hoppas inte vagnen flyger i väg i denna storm:P

Jo igår var jag och prövade ut mina nya skor så nu vet jag vad de blir för några:) bara invänta stor pengarna som rullar in snart eller så inte.. Behöver verkligen nya skor mina har gjort sitt kan jag lugnt säga. Prommat en mil om dagen i ett halvår med dom plus att jag på den tiden tog bort 25kg så där har jag nog svaret på varför dom är slut:)

Ne nu äta lite frulle så magen blir nöjd men först se efter vad den minsta i huset pysslar med när det är så tyst!!..

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0