Med solen kommer farten!!

Härliga Onsdag vilken väder var så härligt promma solen riktigt värmde i ansiktet, så måste ju säga med solen kommer farten gick så sjukt lätt att gå idag kändes som att jag hade kunnat förtsätta efter min mil som jag hade averkat då jag kom in på gården så lätt gick det att gå idag.. Men ena dagen är inte den andra lik igår hade jag en tyngre dag inte alls lika lätt på foten.

Just ätit min frukost och väntar som vanligt på att Albin ska vakna så jag hinner ge han föda innan plikten till dagge och hämta Axel kallar. Matilda har bad idag så hon kommer med taxin.

Hade behövt ta mig tid ute i stallet också men blir lite svårt när Albin somnar så tidigt när jag går och prommar direkt jag lämnat barnen, hans vila blir fel när han brukar sova lunch då jag är ute i stallet vid elva tolv hm.. Måste försöka hitta på någon bra lösning för köra på de där med gåstolen så han kan ha race i stallet medans jag mockar!

Nå de får bli eftermiddagens påhitt för att få han nöjd medans stallet blir klart, har ju dock Matilda som är med där ute så de löser sig nog.. Hade vela ta tag i veden där bak också så jag bränner några extra kalorier med de får vi ta i helgen..

Ne nu ta och dressa om så jag är redo när han vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0