Orkade int!!

Igår var dagen före idag:P ne men skämt och sido igår orkade jag bara inte blogga fy var helt slut efter de vi kom hem från storstan och hade kunnat somna redan kl nio, men Albin slumrade i bilen vid  halv sju fel tid så klart när hans sov tid är kring sju halv åtta. Så jag fick glatt hålla mig vaken till elva innan han tyckte de var dags att sova för natten..

Men vadå händer och fötter inte allt för ofta eller rättare sagt aldrig så de var de värt. Hade en jätte trevlig dag åkte efter lunch och hälsa på äntligen hos Nathalia och Simon har tänkt åka så många gånger med de har alltid varit nå i vägen för att kunna fara, har faktiskt haft dåligt samvete när dom varit hit så många gånger och vi aldrig tagit oss dit men nu äntligen blev de av!

Sen gick vi till Miss mac för att alla förutom jag skulle äta:P ne jag är så nöjd när jag har mitt vatten ha ha ne men var inte alls hungrig så kändes okej att se på:) Sen åkte vi alla ut till Rutvik och hälsade på hos Ellie och Nicko riktigt fräscht med nytt hus luktade verkligen nytt t om trädoft.. Var ett jätte fint hus dom köpt så förstår att dom är nöjda, tänk själv få välja hur man vill ha allt vilken dröm slippa ta de någon annan valt. Nu är de ju bara Nathalia och Simon som väntar på huset ska bli spännande se när de kommer och är klart då blir de husesyn:)

Som sagt jag var slut efter gårdagen jag som inte är van vara borta hemifrån så länge, men de måste göras om och som Ellie föreslog en tjejkväll skulle vara jätte NICE!!

Nu ska jag gå ta tag i disken för ingen annan lär ju göra, de står mitt namn på köksbänken tyvärr gaaah!!

ps! Vet ni varför kvinnor har så små fötter????? Jo för att dom ska komma närmare diskbänken HIHI.. Och det verkar ju då stämma i detta hus:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0