Påsklov..

Gud vad skönt äntligen påsklov och nu är de nära nästa lov är sommarlov så underbart med värme sol och bad.

Just kommit hem från stan har varit och handla så jag och älsko kan äta något gott unde påsken blir då grillpremiär imorgon för våran del MUMA längtar redan!!

På morgonen stack Axel med älsko till farmor och blir i stugan med henne hela påsken, och nu är pappa på väg hit och ska byta till sommardäck och sen tar han med sig Matilda och dom sticker upp till Ökx imorgon då mor slutar jobbet och är där hela påsken så jag och älsko har bara lill Albin hemma kommer känns som att man är barnfri då vi bara har han..

Jag har varit och hämta hem Benita idag så skönt att ha henne hemma men känns så konstigt att hon ska vara i denna lilla urna, så nu ska jag söka en plats där hon kan pryda hemmet och vaka över oss.. Ska köpa vit färg och måla den då den ej har någon färg utan så där trist björkfärgad:/ Ne hon ska få en vit fin urna.

Skulle ju ha vilodag idag men måste nog ta mig en runda ikväll var ju ändå inte värst sämst väder ute.. Vi blir ju då ändå själva så blir nog skutta i träningskläderna och fara iväg så där lagomt innan middan, eller så sticker jag imorgon direkt jag slår upp ögonen får se vad som händer och fötter ikväll.

Nu ska jag ta och prata med min dotter som kommit från skolan, sen packa hennes väska så den är redo för avfärd..

TREVLIG PÅSK ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0