Så skönt..

Ååå vad skönt Fredag idag veckans absolut  bästa dag. Har hunnit plocka lite här på morgonen efter det Matilda åkte iväg med taxin till skolan, gaah denna eviga disk, tvätt och plock så skönt om någon kunde vara här städa åt mig:P

Vad ska man hitta på idag då?? tror jag slänger i Albin lite gröt här på en stund och sen beger vi oss mot stan och handlar lite mat så vi klarar oss och så klart nå gott till fredagsmys, Axel har beställt glass, maränger, bananer och chokladsås till ikväll så gör nog en marängswich eller hur det nu stavas:)

Matilda sticker på pyjamasparty och kommer först hem imorgon lycklig är hon så spännande för henne, och de som är mest spännande är väl att killarna på skolan sagt att dom ska spionera på dom hihi..

Imorgon kommer mor och far på besök ska bli riktigt trevligt då sticker jag och mamma på stan och gör Piteå osäkert en sväng medans pappa skor hästarna, han ska fixa fötterna på Rosie och Nellie. Blir nog att rycka skorna på Nellie så får hon gå barfota från Lördag och så klart hela denna sommar, men får hålla tummarna att de inte blir halt för hon har verkligen svårt att gå utan skor eller klarar det inte alls under vintern.

Newie min prins han går barfota året om en riktigt duktig kille som ser vart han sätter fötterna:)

Ne nu får de räcka för denna gång så vi tar oss i väg!!

Trevlig helg  på er alla..

Min fina docka nio år med dig vart har åren sprungit!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0