Soool..

Riktigt härligt väder höll på svettas ihjäl på morgon prommisen men ska inte klaga för njuter av att gå då solen lyser och fåglarna kvittrar. Axel har fått påsklov så han är hemma och följde med på morgonen trodde aldrig han skulle orka cykla min mellan runda på åtta km vilket han gjorde utan problem:)

Imorgon är de en vecka sen Bentia somnade in fyy hinner fundera massor på henne och rensa tankarna då jag prommar, imorgon ska jag hämta hem henne i sin urna fy då rivs väl allt upp igen får en stor klump i halsen bara av tanken, men vill verkligen hämta hem henne så jag vet att hon är här ska hitta en plats för henne där hon får stå och pryda hemmet och vaka över oss..

Väntar på att Albin ska vakna så jag kan åka en sväng till affären, är svårt hungrig och hade vela få äta min lunch/frukost men får vänta med det tills vi varit iväg en snabb sväng för orkar inte börja äta och så vaknar han och måste klä av han för att klä han igen:/ evigt pusslande för att få ihop allt men är väl så de är som småbarnsförälder:P

Undra om jag ska dra ett varv med dammsugaren medans han sover så har jag nått gjort iaf.. Ikväll då älsko kommer hem ska torkvindan ut så jag kan hänga tvätten ute så härligt torkar så fort i solen och kläderna luktar så underbart när dom fått torka i friskluften.

Då var de väl dags att ta tag i alla måsten tills han vaknar! Ha en toppen dag alla vänner och njut av sooolen som värmer snacka vårkännslor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0