Startar idag!!

Ja då har jag starta mitt nya liv idag bara ta tjuren i hornen och ta bort dom överflödiga kilorna puh känns som att de inte var länge sen jag gjorde det sist, men med graviditeter som satt sina spår varje gång jag fått barn så har jag fått ta bort kilorna och nu blir de för sista gången för här kommer det inga fler barn..

var tidig uppstigning som vanligt vid sju sen ivänta jag så Albin skulle få äta sin gröt och sen tog vi en lååång prommis på  morgonen gick tjugo över nio och var tillbaka kvart över elva riktigt skönt var de, så nu har jag avklarat min första mil så bara ladda inför morgondagen.. Albin sover ännu ute i vagnen och vi andra sitter inne och surrar, ska åka iväg och handla nyttigheter strax bara först göra listan klar.

Ne nu har jag inte tid att blogga mer men måste bara säga att det kändes jävligt skönt att ta tjuren i hornen och göra nått åt dööö fläsket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0