Varm i ansiktet..

Ja vad ska man säga lika härlig dag idag som igår riktigt varm och skönt 19 grader i skuggan har vi haft som varmast idag.. Började morgonen med min vanliga prommis Zally fick stanna hemma och vila upp sig och blir även imorgon också så hon får återhämta sina små ben..

De bara hettar i mitt ansikte men klagar inte perfekt att man får solbränna på köpet då man är ute och bränner fläsk kan inte bli bättre, riktigt varmt var de idag då jag gick trodde jag skulle flyta bort..

Dagen har spenderats ute precis hela dagen, lillskiten är badad och har just somnat helt slut som artist men inte konstigt varit ute hela dagen och han har haft fullt upp med att se vad vi pyssa med och farit omkring över hela gården i gåstolen, helt perfekt att ha den med ute då det är så svårt när han inte går ännu.. Blir ju inte det bästa att försöka ha han sittandes i vagnen för det är absolut stor protest..

Just satt in bacongratängen i ugnen ska bli så gott med lite föda känner mig rätt hungrig. Fin besök från storstan har vi också Danne är här så han ska också få avnjuta middagen så super gott är de och så klart ett recept från lchf.

Imorgon kommer Axel hem så skönt få hem han fy känns som att dom varit borta i all evighet, Matilda har kommit med mor och far idag från Ökx fast inte kom hon då hem ne hon skulle stanna där någon dag till, snacka om en som inte vill hem:P

Då var de väl dags att duka fram på bordet för maten är strax klar och efter middagen ska jag gå ut och torka av torkvindan som älsko har satt upp igen för den åker in varje höst så inte snön trycker sönder linorna:) Sen blir det att hänga ut maskinen som är igång så får de torka över natten och i solen imorgon fan så underbart kunna hänga ut tvätten, torkar super snabbt plus att de doftar underbart när man tar in tvätten!!

Visst var det ett intressant inlägg de här eller så inte har inte så mycket att skriva om..

Nå nå på återseende:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0