Ja då var de över....

Imorgon är det dax för skola igen dagis börjar på Tisdag för Axel vilket verkligen behövs så han får göra av med sin energi han klättrar nästan på väggarna.. Men de största problemet är hur jag ska få liv i dom på morgonen vi har ju sovit till tio elva varje dag så SKÖNT att inte behöva en massa måsten på morgonen men nu är de åter till verkligheten med måsten och tider att passa..

Inte nog med de hur ska jag själv orka slå upp mina blå blir ställa klockan att ringa högt.. Nå ja de är inte så länge till sportlovet så är nog bra komma tillbaka i vanliga rutiner och tider en stund för både mig och barnen, men tror alla håller med om att det är en tung tid att stiga upp när de är så mörkt men se de positivt vi går mot ljusare tider sååå härligt!!

Ne nu göra klar barnen för sängen och lill<3 ska få sig ett bad...

Mina tre änglar undra vad Axel ätit:)

Kommentarer
Postat av: Carolina Larsson

Hej! Jag måste bara få fråga! Är det verkligen han du är tillsammans med som är far till Axel? Var du inte med en annan kille just före du blev gravid? Hur kan du vara så säker på att det är just din pojkvän som är far till honom? Bara en fråga, visst det är personligt, du behöver inte svara på detta om du inte vill.

2011-01-09 @ 22:28:56
Postat av: Ellie

vilka jävla idioter de finns. orka bry sig och fråga uti saker man inte har nått med och göra. sjukt !!!

2011-01-10 @ 21:31:23
URL: http://najag.blogg.se/
Postat av: sandra

ja du nog måste du ha lite att göra sitta och spekulera i andra människor.. nää ja tycker att du ska ta kontakt med närmsta optik och kolla synen för ser du inte att axel är emils son,, så måste du ha hemst dålig syn kvinna!!! där behövs de inte något faderskaps test för att se vem som e pappan!! å tror du fan inte att hon vet vem som är far till hennes barn????

2011-01-10 @ 21:46:36
URL: http://sandraettefjord.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Var tvungen att läsa kommentaren 2 jävla gånger . Va fan har man för rätt att ställa en sån där fråga? Nog måste man ha lite till liv om man har spekulerat de i 6 år ! Tror du inte att man vet vem som är far till ens barn.. Och OM de nu inte skulle vara så , så va fan har du med det att göra??

OKEJ om man spekulerar för sig SJÄLV , men att ställa en sån där PERSONLIG fråga , jaaaa herre gud !

2011-01-10 @ 22:12:24
URL: http://mammanathalia.blogg.se/
Postat av: Ronkan

Ja vad ska man säga slutar aldrig förvånas över andra människor!! Orka ens skriva en sån kommentar innan jag skulle orka sitta och kommentera med en sån fråga!! Höjden av fräckhet TROR DU FAN INTE JAG VET VEM SOM ÄR FAR TILL MIN SON??? Och vad vet du om att jag varit men någon annan innan jag blev gravid du verkar ju ha full koll på mitt liv är de något mer du undrar?? Ne ta nu och sköt ditt eget liv och får verkligen hoppas att du tänker efter en och två gånger innan du ställer en sådan fråga igen!!! Får hoppas jag var den först och sista. Så svaret på din fråga!! JAG ÄR TILL 100% SÄKER PÅ ATT DET ÄR MIN POJKVÄN SOM ÄR FAR TILL AXEL!!!!!!! Så jag hoppas du kan sova gott nu och sluta spekulera i mitt liv tycker synd om dig och de tryckt dig i sex år snart stackars människa!!

2011-01-10 @ 22:59:30
Postat av: Ellie

Bra sagt Ronka, håller fullständigt med dig!

2011-01-11 @ 00:51:14
Postat av: Madelene Berglund

Ja fy fan vilka idioter som finns...ställa en sån fråga efter snart 6 år sedan!!carolina du ska inte fråga oxå om ronkan e mor till sina barn o om hon var med när dom föddes??idiot säger jag bara...bry dig om ditt eget liv i stället för i andras liv!!!

2011-01-12 @ 13:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0