Puh...

Puh är bara förnamnet vilken rivstart till morgon de här blev och motion fick man på köpet! Började morgonen i vanlig ordning för att se så hästarna är i hagen och ingen annan stans hmm inga hästar i hagen vad jag kunde se?? Så öppnade ytterdörren för att se efter om jag såg någon vid grinden men de gjorde jag inte dom var lite närmare än så:) Newie och Rosie stod vid traktorn alldeles vid huset så var bara snabbt ut i garaget och hoppa i varma kläder för att sätta in dom i hagen igen..

När jag väl kommer ut står även Nellie och Mayiris på andra sidan om traktorn och dom såg då ut att ha haft väldigt roligt för var spår över hela gården tur att dom inte dragit ut efter vägen iaf puh.. Snälla som dom är så gick dom framför mig och in i hagen igen, men fick svaret ganska fort varför dom var på gården och inte i hagen de lilla av bollen som var kvar var botten frusen och dom fick inte lös så mycket att äta så dom hade gått ut och sliti upp plasten på en ny boll utanför stallet för att få nått i magen kloka djur dom är mina fyrbenta vänner!!

Ne nu äntligen inne  åter igen och hästarna nöjda i hagen med nytt hö:)

Tänkte bjuda på mys bilder från Leos igår.. Tack Tess och Nathalia för en trevlig dag tillsammans med våra barn!!

Albin i bollhavet:)

Söööt Albin

Grabbarna:)

Leo och Albin

Lilltrollet vårat

Nathalia och Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0