Jag ser de snöar=))))

Jippiiiii!!!

Äntligen lite mer vitt som faller ner på marken nu får då jag verkligen lust till jul känns inte lika positivt när de är piss väder och grått bara snön får stanna! Är så fint i våran gran där ute när de fastnar lite vitt på grenarna och belysningen, blir så mysigt sken då:)

Nå vad har hänt idag då nå inte så mycket just kommit hem från pite har vart och köpt lördagsgodis till barnen och handlat apelsiner och mandariner till mig ett måste är så svin gott!! ska strax göra bort middag här så de är avklarat blir mos och grillkorv riktigt lyxig lördagsmiddag men de får duga de går säkert ner. Sen tänkte jag sätta mig och slå in lite klappar när dom små hoppat i lopplådan och jag tagit in mina fyrbenta vänner dom lär nog vara små blöta kan jag tänka mig för snön är så pass blöt som kommer. Ne nu kan jag inte sitta framför dator och slöa måste gå göra lite nytta här så de blir nå gjort! Ps.. imorgon blir de pepparkaksbakning för hela slanten Matilda och Axel har längtat så att få baka plus att mormor och morfar kommer på besök! Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0