Kylan har kommit!!

Kyla!!!

Fan vad härligt nu biter de verkligen i kinderna vintern och kylan verkar ha kommit men hoppas på att den stannar då men vill ha betydligt mycket mer snö!! Ja då var man ensam med barn, djur och hemmet igen mitt hjärta har åkt i G-vare igen och jobba trist som tusan har blivit lite bekväm när jag fått ha honom hemma några veckor men jag får se de positivt att han får jobba, inte lätt idagens läge få sig nå. Kallt är de här minus tjugo visa mätaren ska dra mig till stallet och sätta ut mina fyrbenta vänner dom väntar nog har låtit dom ha lite sovmorgon pga kylan dom lär nog hinna frysa och vela in!

Matilda har åkt till skolan med taxi och Axel har fått jullov skönt ska de bli när stor tjejen oxå får på måndag härligt slippa passa tider för en stund och kunna bara vara de är dom värd barnen oxå som kämpar veckorna igenom. Matilda har inte en frånvaro dag på hela terminen ifjol hade hon inte heller någon frånvaro på hela läsåret snacka om en krut unge hon är inte den som drabbas i första taget, ne ska inte säga så då blir hon väl sjuk ordentligt när jag nu har skrytit. Ne nu har jag inte tid att sitta framför den här burken ut med hästarna mocka och göra klart till hästarna sen blir de pite en sväng för mig och lilleman hoppas på att bilen startar i kylan men värmaren har jag ju i så det borde gå! Ha de gött alla där ute i vinterkylan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0