Städa och städa....

ja då fick man nå knäpp ryck och börja städa då badrummet och tvättstugan är avklarade så fortsättning följer imorgon med v-rummet när jag ändå är på g med ett stort G:) ne men man måste väl städa någon gång oxå kommer ju gäster hit på jul så kan ju inte låta dom få astma när dom kliver genom dörren! Äntligen har snön kommit i lite mer mängder än tidigare så jag tror nog på tomten önskade ju mig mer snö innan jul och han verkar ju ha fixat de:)

Ja då var de dagen före afton imorgon då ska hämta min mor hit på kvällen hon ska nanna över här tills afton så barnen längtar och åter längtar att få sova med mormor, men blir nog riktigt mys här med mamma och uppesittarkvällen. Pappa han kommer först på själva afton men mamma tjuv sticker ne men hon ids inte sitta hemma och vänta när han måste gör bort sina hästar innan dom kan komma ut till oss på julafton så därför kommer hon redan imorgon, även min syster med familj kommer och firar med oss!

Nog gnällt om stora tjocka släkten nu ska jag gå ta mig nå mys med min älskling framför tv´n innan sängen väntar.   Natti natti alla Zzzz Zzzz Zzzz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0