Vitt som pulver...



Ja äntligen snö som kommit för att stanna eller får man ju hoppas! Så tomten bevisa mig att han fanns:D

Jag har en lugn och skön morgon här Matilda och Minna är i stallet Axel sitter snällt framför tv´n och älsklingen<3 sover som en liten gris ännu. Blir nog en lugn dag fast hade behövt åka till luleå och handla men hinner nog det imorgon när jag ska med tess och inhandla nyårs maten:) Tess och Henka ska fira nyår här ute i byn med oss så blir mys med lite trevligt sällskap och god mat. Nu måste jag bara fixa raketer till barnen fast tycker själv det är lika roligt att skjuta man blir nog aldrig vuxen.

Nå nu ska jag pinna ner och göra lite nytta blev inte så mycket bloggande idag hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0