......

....

Onsdag idag måste väl försöka få ner några rader här idag oxå, har vart till Luleå en sväng idag och gjort av med lite pengar på storheden men de var trevligt komma hemifrån en stund haha så då nöjer man sig med storheden:) tur att man inte har allt för stora krav! Annars har dagen varit lugn som vanligt just nu håller Matilda på dra lös sin andra tand uppe! Så hon ser riktigt rolig ut nu:) har tappat två nere och en uppe så får hon bort den andra uppe idag så har hon inte några framtänder eller dom två i mitten nere så ni kan ju tänka er så söt hon är med ett stort svart hål mitt socker hjärta<33. Lite svårt att prata har hon dock oxå så blir att hon har svårt att säga s och tugga men de blir nog bra så fort hon får tillbaka tänderna.

Nå nu ska jag lägga mig på soffan och invänta bonde söker fru!!


Någon fler än mig som tycker bonden Roger är läcker:D??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0