Julpynt!!

Pynt!!

Så härligt nu har jag fått börja julpynta fast har egentligen redan startat i Måndags, mysigt med lite julstämning i mörkret även fast de bara ligger någon flinga vit på backen här hoppas på att de kommer mycket och mer snarast! Jag har beställt en hel hög innan jul iaf av tomten så om jag ska tro på tomten så måste han bevisa det med en stor hög med snö:) Så ni får väl se om tomten finns när jag uppdaterar före jul! Nå imorgon ska jag iaf fortsätta mitt pyntande har lite smått kvar att göra har ju då inte satt fram allt för mycket ännu bytt gardiner och stakar i köksfönstrena, stjärna åt ligg gossen på stående fot myspys blev de. Har köpt två stjärnor röda idag som stumpan ska få ha hängande i sina två fönster vilket jag oxå hoppas blir top:) Vi har ju även lyckas få oss en ute gran och jag blev riktigt nöjd jätte fin blev den med färgade lampor i fast själv är jag mer för vanliga lampor men vad gör man inte för sina barn som vill ha dom färgade ljusen!

Har även hunnit handla bort några julklappar vilket inte likt mig att börja nu jag som alltid är ute i sista minuten men kommer nog bli så iår igen innan dom sista klapparna är klara. Nå har som inte bloggat på en bra tid nu men har som inte haft allt för mycket att skriva mina dagar är inte så händelserika just nu, ena dagen likt den andra! Nå ni får väl se om tomten finns då när jag uppdaterar ha de gött alla där ute så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0