Fyyy blä..

Hej

Söndag ja som valigt en för jävla tråkig dag! Idag har jag målat klart dörren i Axels rum fint blev de har även målat hans golvlister vita blev mycket nöjd med hans rum så imorgon ska jag börja städa upp där putsa fönster och inreda där läntar redan har ju de roligaste kvar ju:) Har ju kämpat med att måla om och gjort fondväggen men super bra blev de.

Ja vad har mer hänt i helgen då jo Minna har varit här ovanligt va?:) Så hon har hjälpt mig med att rida Nellie och har även ridit på Rosie med Matilda och allt har gått bra så de var skönt med lite hjälp så jag han få gjort nått här inne, blir ju som sagt inte mycket tid över för mig när jag har fyra hästar att fixa med plus att Emil är borta annars hade det nog funnits lite mer tid till annat. Nå nu blir det tv en stund sen skalla kudden till sömns ha de gött alla<33
<3Zally mitt socker hjärta<3





Zally busar med Bella:)



Hihii;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0