Hm vad blött!!

Tjo!

Ja då var den Onsdag då veckorna bara springer iväg dagarna räcker typ inte till skulle behöva att klockan stanna till där mitt på dagen så jag fick lite mer gjort:) Ne men skönt med Onsdag iaf imorgon kommer Emil hem och sen blir de väl traktor rep för han hela helgen så vi får igång den innan snön kommer för annars lär jag blir tokig om jag inte varit de för så lär jag bli de då! Går inte bo på denna går utan traktor skulle väl just hinna skotta allt på en vecka typ så skulle de komma nytt, sen skulle de vara kört tillslut skulle man inte kunna ta sig till stallet ens, ne men så ska vi inte tänka nu bara hoppas på att de är rätt som kommer nu då lyckades ju givetvis få fel lamell vet inte riktigt hur de stavas:D så jag stryper någon om de är fel igen men får hoppas på de bästa!

Nå åter till verkligheten fy vad de blåst och regnat här idag tur att de ändå inte kom i snö:) men är som sugen på snön allt blir så mycket ljusare då tråkigt med de här mörka trista, idag har jag inte gjort nått alls ja som vanligt varit i stallet sen har jag bara hämta barnen och varit till Älvsbyn och handla, så nu har jag gjort bort att laga mat till Emil tills han ska iväg duktig jag är då annars går halva min söndag åt till att laga mat som ska med upp till hålan!

Nå nå alla nyfikna blogg snokare nu ska jag inte underhålla er nå mer ska titta runt lite här och sen blir det nog kojan för min del börjar känna mig rätt seg Natti natti!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0