Ja de kom som ett brev på posten!!

Tjaoo

Ja då var de vinterns första snö som lagt sig på backen men få se om den får stanna hoppas:) de kom då som ett brev på posten med tanke på att vi just fått lagat våran traktor som tur var kom den inte tidigare!

Har just kommit in har vart ute och gjort stallet så de är klart tills jag får hem barnen nu sitter jag framför datorn och njuter av tystnaden och lite egen tid när dom små är borta. Saknar min älskling vill att han ska komma hem men kommer först på Torsdag:( nå får hoppas veckan här går fort. För min del blir de att köra taxi natt hela helgen fy fy bläää bläää vad tråktigt nå de måste gå de med.

Nu ska jag gå och se så att jag har nog med ved i pannan så vi får någon go värme i huset tills ikväll, ska även invänta glassbilen mmm jag är som ett barn roligt när den kommer och jag får välja glass:D se vi får oxå glassbilen fast vi bor i skogen vi har ju förspännt behöver inte gå och vakta den för han kommer ju in på gården:P

Nå nu alla kära blogg läsare ska jag gå se så de är nog med ved i pannan så vi får någon värme i huset tills ikväll ha de gott alla nära och kära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0