Kallt

Tjo

Fy vad kallt de känns ute blåser riktigt kallt och halt väglag var de när jag och Axel åkte och luncha i Piteå fy nu börjar mörkret, halkan, kylen och snöröken:( nog för att de blir härligt med snö får blir så mycket ljusare ute men känns jobbig iaf måste bylta på sig massa kläder ju de må väl vara på sig själv men när barnen ska till skolan och dagis så jobbigt med alla dessa kläder och ombyten som ska med:/. Sen får jag hålla på vara nervös när Emil åker på Söndag natt och hem att de ska vara dåligt väglag känns inte nå roligt nu är de tredje vintern han är borta och jobbar alltid lika orolig när jag vet att han ska hem och iväg:( Jaja de är bara vänta och se går ju inte att börja oroa sig i förväg.

Nå idag vad har hänt då nå inte är det allt för mycket har varit till Piteå jag och Axel och ätit lunch vi brukar lyxa till oss på Måndagar när Matilda är på skolan så länge hon är hemma först halv fyra, ja och så är ju inte Emil heller hemma så då orka vi inte laga nå lunch så då smiter vi ivägen en sväng;) Sen har jag gjort bort stallet skönt! Har t om satt in hö färdigt till kvällen så de ända jag behöver göra är att gå och ta in dom när jag tycker det är dax. Zally gumman har oxå varit ute så nu är hon död och sover som en liten gris hon blir då akiverad ute kan jag lungt säga hon har då inte många timmar i stillhet och inte många timmar innne per dag så hon är nog mer än nöjd, Ja jag är då nöjd att hon är trött då hon kommer in för då blir de inte så mycke bus och satyg hihi hon har ju en liten tendens att gå hämnta tomma toarullar och ska slita sönder dom hm inte roligt att plocka upp dom bitarna efter henne! Nå nu ska jag gå ner och plocka och städa lite innan Matilda kommer från skolan så jag hinner få nått gjort ha en bra dag alla!! Måste bara klämma in en bild på mitt socker hjärta hon är bara allt för fin<3



Oj råkade bli två;)

Kommentarer
Postat av: sandra

vilken jäkla snygging

2009-10-06 @ 13:14:23
URL: http://sandraettefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0