Längtar!

Hej

Ja då var de onsdag och imorgon kommer min älsklig hem de ska bli skönt saknar och längtar efter han i massor. I helgen är vi då barnfria dom ska åka till mormor och morfar hela helgen så SKÖNT de ska bli med egen tid så vi tänkte passa på att unna oss och gå ut och äta vilket inte händer allt för ofta nu förtiden finns ingen sådan tid så de ska bli helt okej, sen blir det nog bara fixa och sånt här hemma och ta de lungt framför tv´n skönt de med kunna mysa hemma när det är tyst och lugnt och slippa tänka på att barnen ska i säng!

Har inte bloggat på ett tag men har väl inte allt för mycket att berätta förutom att jag och mina små har vart i skogen och fixat hem lite enris till mina lådor under köksfönstret så blir att sätta ditt dom imorgon så mys det ska bli när de kommer lite snö på dom, längtar vill ha vinter och mycke snö nu nu nu och inte imorgon:P Har väl inte nå mer att blogga och har inte nå intressant att berätta så tjaoo för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0