Mjooo

Tjo

Ja då var de några dagar sen man bloggat då som jag skrivit tidigare så finns de inte så mycket tid över  för mig att sitta framför datorn!

Vad har hänt sen sist ja de var väl inte värst mycke Matilda har varit hos mormor och morfar Axel hemma, blev skruvande i trakort för Emil hela lördagen så nu funkar den så gör inte nått om de kommer decimeter vis med snö nu:) Jag hoppas på en vinter med mycke snö ska de vara vinter så ska de!

Söndag åkte vi till kalix hela familjen och hälsade på först Maria och alla dom små söta valparna hennes hane nr4 vill bara ha han så grymt fin han är och kommer bli! Nå men jag har ju Zally nu och hon blir sju månader den 26:e så får nog bromsa mina tankar om en till valp lite nå de hinns de oxå tänkte köpa en till då Zally är ungefär två år blir lagomt mellan då, men då blir det en hane:) Sen åkte vi vidare och hälsade på Sandra Jojje och Benjamin där var allt som vanligt förutom att dom just kommit från utsällningen i Boden Grattis åt Sandra än engång för att de går så bra för Enya och Rissla hon får bättre lycka med Benzo bara han får växa till sig lite så kommer han bli grym skulle jag då tro GROV är nog bara förnamnet! Axel och Matilda lekte och busa med Benne han stackarn som redan var nog trött men skoj hade han iaf så skoj så han somnade i gröt tallriken när vi åkt på kvällen:) 

Nu har jag just hämtat barnen från skola/dagis Matilda och hennes klass kompis har jag kört till henne dom skulle leka lite med deras petschops som dom alltid leker med, kan inte fatta att som små figurerna kan vara så populära och DYRA framför allt!

Nå nu sitter Axel framför tv´n men en glass och jag ska gå ner och diska och plocka lite för att sedan börja förbereda middag vad de ska bli idag vette fan har ingen inspiration just nu, får ta och gräva i kyl och frys så kanske det dyker upp några ider:)

Hörs och syns alla bloggare!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0