Torsdag åter igen!!

Hallå!

Ja då var de åter Torsdag igen dagarna och veckorna går alldeles för fort men tur är ju att dom går fort så jag inte hinner känna av så mycke att jag är ensam idag har ju min älskling kommit hem, skönt att de är torsdag så jag får lite sällskap blir långtråkigt att vara själv i längden men allt går det är en vana nu iaf.

Vad har hänt idag nå lika mycke som alla andra dagar händer inte så mycket i mitt liv just nu är ju bara här hemma på gården så som vanligt har de varit stallet för min del idag!

Händer i helgen då jo Minna kommer hit imorgon så då hjälper hon mig att rida mina odjur, Lördag ska vi fara på hopptävling jag, Matilda och Minna vi ska se när Helen tävlar med Casper i hoppas det går bra:)

Nå nå nu var de färdig bloggat för denna gång ska kila ner och umgås med min älskling nu när han äntligen har kommit hem så de blir tv tittande en stund och sen sängen!

Slänger in några blider på mina två små hjärtan!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0