Allt på samma gång!

Hej hopp!

Ja som sagt har de varit mycket idag hopp bland annat, Matilda har hoppat med hennes nya häst Rosie för första gången super bra gick de och hon är stolt och nöjd själv, vad skulle man inte själv varit om man var sju år när man fick sin första häst?! Hon har lärt sig så otroligt snabbt om man tänker på den korta tiden hon ridit aktivt. Själv har man fått vara ridlärare idag Minna har och spunnit några varv på volten men efter lite svett och kämp så gick de klockrent på volten=) Nu sitter jag och väntar på att Emil och Axel ska komma från farfar tänkte göra en tacogratäng så vi får trycka den i ansiktet så hoppas den smakar! Trött är jag oxå efter att ha varit ute en hel dag men skönt har de varit så ska inte klaga för snart är vintern här men längtar efter den på sätt och vis alla årstider har sin charm. Nu ska jag avsluta med några fina blider på min lilla ängel och hennes alldeles egna ponny som hon säger<3




Rosie och Matilda..

                                 




                                                   Mysig att rida barbacka på någon man älskar!!
                              













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0