Börja blogga!

Ja då måste man väl börja blogga då! Barnen är på dagis/skolan så skönt med lite egen tid, som alla kanske vet så är ju min kära sambo borta under veckorna och jobbar i Gällvare kan bli rätt trist i längden att vara ensam men blir en vardag de med. Men tur är att jag har mina små änglar här hemma skulle vare helt tomt om jag inte hade dom hemma med mig.

Jag har ju även mina två hundar Benita och lilla valpen Zally som bara är fem månader, tre hästar och fyra katter så hit ska man nog inte styra kosan om man är allergisk. Men trivs här som fisken i vattnet skulle inte byta bort gården för en dag har alltd vela bo på en hästgård ända sen jag varit liten och nu äntligen har den drömmen gått i uppfyllelse. Ska försöka mig på att få in lite blider här oxå.


På fredag bär det nog av till kalix och hämta en häst som vi tänkt köpa till matilda gissa om hon är lycklig?! Eller man behöver nog inte ens göra de. En D ponny är de hon ska få lite hög är hon väl ännu Matilda är ju dock bara sju år men hon växer snabbt så hon kommer kunna ha henne många år. Vi har haft denna häst på foder tidigare men sa bort henne när Emil börja jobba borta för jag hade nog mycke göra med mina egna, men nu insåg vi att Matilda måste få en engen pga hennes stora intresse


Kommentarer
Postat av: Terese

Hey:) Nu har jag hittat hit oxå så du vet:) Henka däcka direkt han la sig i sängen så nu ligger jag här i sängen och läser blogg. Tur man har mobilen:) kram

2009-09-02 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0