Då var de dax för mig då!

Hej!

Då var de Onsdag och har inte hänt allt för mycket idag, Vart i stallet ovanligt va ö ne men har åkt på en jävla förkylning inte roligt svårt tungt att mocka var de idag huvudet dunkade som att dom sista cellerna skulle komma ut. Körde barnen till skolan/dagis fast jag först skulle ha Axel hemma pga att jag kände mig helt slut i kroppen men gick bra iaf så han fick åka. Har försökt vila en stund ikväll framför tv´n men inte de lättaste då barnen kommit hem varje gång jag lyckades slumra till så var de någon som väckte mig med MAMMA sover du:)

Imorgon är en annadag så hoppas på att jag ska må lite bättre kan ju alltid hoppas Axel ska vara hemma från dagis för Matilda slutar redan kl ett så ingen ide att köra han dit för några timmar så syrran skickar vi med taxin till och från skolan måste då iväg på några ärenden imorgon Zallys foder har tagit slut så måste inhandla nytt plus att jag måste skaffa mig typ en liter nässpray känns som att skallen ska explodera när jag är så täppt. Emil kommer inte hem imorgon heller som jag tordde han skulle göra förra Torsdagen jag skrev han blir borta till Söndag men Minna kommer ju hit som vanligt och håller mig sällskap hoppas bara på att jag är piggare till helgen så jag orkar rida måste fortsätta arbeta med Nellie och Newie, Rosie klara Minna av själv att hjälpa Matilda med att sadla och tränsa så de är rätt skönt att jag kan vara inne när dom ska göra henne klar så jag inte behöver gå ut om jag håller på med annat:)

Lördag vad händer då jo Helen Rosies förra ägare kommer hit och ska fortsätta ha ridlektion men Matilda riktigt roligt för henne hon ser framemot  varje gång Helen ska komma för hon tycker de är så skoj att få träna och lära sig nya saker.  Ne nu har jag inte så mycke mer att skriva ska gå ta mig en fet Panodil så jag kan kanske få sova lite bättre inatt än förra natten den var fruktansvärd jobbig vaknade hela tiden från en rinnande näsa! Nå nu ska jag ta ut Zally en sista gång innan natten sen blir det sängen för min del oxå orkar inte sitta vaken nå mer Go´natt.




Mitt socker Zally älskar att åka Cheva<33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0