Helgen gick fort!!

Hej alla nyfikna bloggare=)

Helgen gick fort den small bara till så var de åter måndag igen imorgon, den har nog gått fort för att jag inte varit ensam i helgen Minna Emils syrra har varit här i helgen hämtade henne i fredags:) Blev lite ridning på kvällen Minna red på Nellie som är hennes favorit häst och de gick bra som vanligt. Lördag kom Helen hit och höll ridlektion för Matilda och hennes ponny Rosie gick super bra är så stolt över min lilla dotter som bara är sju år som redan kan så mycke undra hur duktig hon ska vara den dagen hon är tretton:) Hon har ju ett mål och de är att hon ska börja tävla i hoppning de är det hon vill! Bra är de att hon har ett intresse och att hon kan ha de hemma på gården skönt slippa köra till fotbollsträningar mm:P

Ja och sen blev de ju söndag veckans värsta dag enligt mig iaf bara hatar söndagar dom är så tråkiga. Ja vad har hänt idag då jo steg upp på morgonen efter nog många om avstägningar på väckaren som ringde om och om igen orkade bara inte upp. Men väl uppe såg jag ju att Minna stigit upp före mig och vart så snäll så hon hade smygit iväg till stallet och satt ut hästarna gullungen där! Så jag böjade med att gå ut och plocka bort alla mina blommor som var sten döda kan jag lova dom var väl inte precis i topp skick efter fått vara utan vatten i några veckor. Sen gick jag in och fika frukost och ut till stallet efter de mockat och fixat där och han även ta en rid tur men Mayiris världens underbaraste nordis hon är bara för bäst<33. Sen har Matilda och Minna ridit på Rosie de gick oxå bra som vanligt. var och körde Minna till bussen här ikväll saknar henne redan så roligt ha henne här love you Minna du är till sån stor hjälp<33  Men hon kommer på Fredag igen:)). Torsdag kommer min älskling hem han har varit borta så länge nu saknar han massor fy ursch och bläää vad tråkigt de är att vara själv. Nu är de nog bloggat för idag ska gå duscha och sen slappa framför tv´n en stund innan jag ska gå skalla kudden till sömns! Hade bra vänner och ovänner om jag har några:)




Mayiris<333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0