Lördag!

HEj!

Ja då var de Lördag morgon och som vanligt är jag vaken med tuppen, ne inte riktigt så men kan inte sova så bra pga denna jävla förkylning!! Svårt less vakna med igen klistrad näsa så man nästan får använda ett sugrör för att kunna andas så då besluta jag mig för att stiga upp går ändå inte sova nå mer hmm som synd var när jag för engångskull fick mig en sovmorgon Minna och Matilda har gått och satt ut hästarna halv åtta och är fortfarande kvar där ute så dom mockar och fixar nog där ute skulle jag tro, skönt då slipper jag de oxå:)

Ja vad händer och fötter en dag som denna då? Jo Helen ska komma hit idag och ha ridlektion med matilda och gissa om hon längtar som vanligt är de ju så super roligt för henne nu när hon äntligen fått sig en egen häst de bästa som hänt henne kan jag nog förstå. Sen händer de nog inte så mycket mer ska försöka ta mig iväg så jag får köpa mig nå skruv  ska montera upp nå täckes hängare i stallet och lite annat smått och gott.

Var ju egenligen menat att Emil skulle komma hem Imorgon Söndag alltså och vara ledig en vecka men si så blev det inte han kom i Torsdags redan så får nog dra med han ut och fixa skruv, nog var de ju trevligt att han kom hem då men hade vart bättre om han kom hem Söndag då hade han ju fått vara ledig en hel vecka:( men som vanligt går ju aldrig nått som man vill, jag hade hunnit med så mycke här hemma om han vart hemma en vecka, men nu får jag nöja mig med dom tre dagarna som vanligt då!

Ne nu ska jag gå äta frulle och se vad dom har för sig istallet sen ska även hämnta Helen i Öjebyn när hon kommer med bussen! kanske klämmer in nå blider senare idag efter lektionen..

HA EN BRA DAG ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0