Måndag!

Ja då var de Måndag en dag närmare tills Emil kommer fy nu har jag verkligen nedräkning tills han kommer ska verkligen bli skönt men lite avlastning så han får ta barnen så jag får lite egen tid, känner verkligen att jag behöver de för är svin less på deras bråkande var femte minut och Axel gnäller och gråter så fort han inte får som han vill så är en aning less nu!!! På Torsdag när han kommer så ska jag passa på att rida ordentligt och bara ha de skönt, samma blir de i helgen då blir de rida av i massor så skööönt få konsentrera sig på de man gör och inte behöver ha barnen runt benen i allt man gör. Som de märks så är jag inte på de bästa humöret idag känner mig allmänt less och har varken tid lust eller ork till nått barnen tar ens krafter till max så finns inte mycke kvar när dom somnat så blir att man lägger sig i soffan halv död bara för att få några minuter för sig själv innan man går halvt medvetslös till sängen för att man inte orkar sitta och tvinga sig vara vaken.

Ne fy nu får han komma hem är mycket annat vi måste göra oxå här hemma fylla vatten i pannan ute i garaget så den är redo för att börja eldas i när de blir lite kallare är nästan dax redan nu men snålar med veden ett tag till, som de sägs den som spar han har:) Vi måste hämta bollar till hästarna oxå så jag har nått att göda deras små magar med, alla våra hästar är helt underbara den ena är inte den andra lik fast dom har ändå en sak gemensamt att dom är så genom snälla allihopa finns inte nått ont i någon av dom!

Nå nu ska jag ta och kila ner och se vad mina barn håller på med när dom inte sover fast jag sagt åt dom hundra gånger nu utan att överdriva! Så nu ska jag se till att dom somnar nu nu nu!!!! Sen blir de plocka här och slapp framför tv´n Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0