Onsdag..

Hallå!

Ja jag har väl inte så mycket att blogga om har väl inte hänt allt för mycket sen sista inlägget! Sjuk fortfarande är jag verkar aldrig vela gå över, känns bara som att de blir värre vilket jag inte hoppas på att de blir.

Imorgon kommer Emil hem saknar honom tråkigt vara själv börjar verkligen blir less på att han är borta vecka efter vecka finns nog inte många flickvänner som skulle acceptera att vara själv med barnen jämnt är mycke att göra med fyra hästar och barnen tiden räcker knappt till jag är ute från halv åtta varje morgon till typ fyra sen är de middag och barnen ska isäng och hästarna in. Så finns inte mycket tid över till annat. Känner verkligen nu att jag skulle behöva få lite egen tid och bara få tänka på mig själv BEHÖVS verkligen. Men men kan inte gnälla nu är läget som de är och jag får bita ihop. Hade velat följa med Sandra till Sundsvall på utställning i helgen så jag hade kunnat gå på Hööks samtidigt;) men får se hur de blir med de.

Nu tänkte jag gå ner och se på Idol och äta lasagne som jag satt i ugnen sen middag, men sägs ju att fint folk äter sent:P mmm som att de finns nå fint folk i detta hus psss kan inte säga de:)

Hej svejs härifrån skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0