Onsdag

Då var de Onsdag då åtta dagar kvar tills Emil kommer hem tråkigt vara själv så länge:( Har slitit som ett djur här hemma idag tungt att göra allt själv.. Idag har jag iaf tagit bort hästarna från betet nu får de räcka för den här sommaren nog för att dom säkert själv hade vela gå där ett tag till för finns ju gått om mat kvar där, men de är en nackdel när dom går på andra sidan vägen på våran stora äng när inte Emil är hemma blir så stressigt för mig när jag ska ut med fyra hästar dit och tar typ tio minuter att går med varje häst plus att jag har barnen inne som väntar på frukost och bli klädd till dagis/skola så nu får de räcka för den här gången:) Får ju hoppas på att Emil har semester nästa sommar så blir nog allt lite enklare.

Blåser gör de här nu så bara hålla i hatten så den sitter kvar låter precis som att taket här på övervåningen ska flyga iväg ner till grannen vilket jag får hoppas att de inte gör:) Matilda skulle rida idag efter skolan men blev inte nått av de pga de stormiga vädret tyckte de var bättre att hon rider imorgon då slutar hon redan kl ett och förhoppningsvis så har vinden dragit någon annanstans då!!

Nå nå nu var de nog bloggat för idag imorgon är en annandag men nya utmaningar hejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0