Söndag...

Söndag!!

Fy söndag är en sån tråkig dag nog för att vädret inte gör de bättre man blir så seg av detta väder men imorgon skulle de visst bli sol=) Emil åker och jobbar inatt blir borta elva dagar de känns väl inte allt för skoj, jag är som en ensamstående mamma kan man ju säga fullt upp från morgon till kväll behöver inte fundera på vad jag ska göra. Idag har jag ridit Mayiris gick jätte bra över mina förväntningar duktig tjej var hon:) Matilda har även ridit på Rosie och de gick som vanligt bra med denna unerbara ponny och inte att för glömma att min dotter oxå gör ett bra jobb som klarar att rida henne! Matilda är världens lyckligaste när hon fått den hästen hon velat ha mest av allt på denna jord när jag fick ett mess om att hon var till salu vågade jag inte säga nått till henne innan jag pratat med Emil om saken hur vi skulle göra. Men vi pratade om för och nackdelar och fanns bara fördelar med denna häst som Matilda kommer kunna ha många glädje timmar tillsammans med henne:). Så köpet vart så klart aktuellt så nu är hon här med oss som en familjemedlem<33 och här kommer hon stanna så länge hon lever och får vara frisk! Nu har jag inte så mycke mer att blogga om idag tack och hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0