Torsdag..

Torsdag..

idag skulle egntligen Emil kommit hem men tyvärr inte denna vecka när dom måste jobbe elvadagar irad:( så först nästa Torsdag kommer han hem. Idag har jag haft Axel hemma orkade inte skicka han till dagis eftersom Matilda slutade kl ett redan idag, så hon fick åka taxi både till och från skolan rätt skönt slippa köra och framför allt på vintern när de lyckas komma en kubik snö under natten. Så under tiden hon var i skolan så gjorde jag och Axel bort stallet så Matilda slapp mocka åt sin häst idag för att hon skulle få rida direkt hon kom hem så de uppskatta hon:) allt har gått bra idag när hon ridit blir nya framsteg varje gång hon rider nu har hon lyckas galoppera idag för första gången hon tyckte de var riktigt kul fyra varv på volten lyckades hon hålla igång Rosie inte illa av en liten tjej på sju år!! Imorgon kommer Minna hit Emils syrra skönt med lite sällskap så tråkigt vara själv hela tiden så de blir väl rida och lite annat i helgen, Helen kommer hit på Lördag de är Rosies förra ägare så hon ska ha ridlektion men Matilda vilket hon har längtat till hela veckan så de ska bli skoj. Nu har jag skrivit  av mig lite och har inte så mycke mer att skriva idag ska sätta in lite biler här på Matilda och Rosie plus min hund Zally! hejs..



Matilda & Rosie



Så duktig<3

Zally<33





Funderar på när hon ska få ta bollen:D




<33Vacker hunden<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0