Tråkig dag!

Idag har det inte vart så rolig dag mina föräldrar har fått ta bort deras hund=((. Mozart har funnits i mitt liv sen jag var sexton år så de känns fruktansvärt tungt att han inte längre finns, men han kommer alltid leva kvar bland oss tretton år blev han så han har fått leva ett långt liv. Finns nog många människor som inte ens fått ha ett så bra liv som han så han är nog mer än nöjd. Nog skrivet om de nu kan jag skriva om nått som är roligare och får en på bättre tankar.

Imorgon bär de av mot kalix ska hämta Matildas ponny så då lär hon få många roliga dagar här framöver=). Ska bli roligt se hur de går när vi släpper ihop henne på ängen med dom andra hästarna. Hon har varit här tidigare så hon borde ju inte vara helt obekamnt och är nog lycklig att hon får komma tillbaka hit för hon trivdes jätte bra. Nå nå nu ska jag inte sitta här och blogga nå mer idag ska upp tidigt imorgon! Natti natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0