Då var man hemma igen...

Jag har varit till Luleå en sväng idag hämtat Matilda från mormor och morfar ville att hon skulle komma hem saknade henne så imorgon ska hon rida för fullt dom har ju lovat bra väder äntligen kommer väl solen för att stanna någon dag iaf SKÖNT:)

Vi han fara runt på lite olika affärer med mamma när jag hämtade Matilda blev dollar, skokanonen där jag investrade nya allväderstövlar till Matilda vilket behövs om de ska gå vara ute på denna gård, fy hur de ser ut här får hoppas de torkar upp snabbt. Vi var även in på barnenshus tittade på några skötväskor men har inte bestämt mig ännu men lär inte lägga ner en förmögenhet på en väska nepp  så mycket använder jag inte den. Sen bar de av mot storheden där vi gjorde Rusta Ö&B och H&M osäkert hittade en mössa till Matilda och till skrutten i magen men när vi väl hade tagit oss hem så fick jag syn på att dom glömt ta bort larmet på dom två mössorna som satt ihop till lill skrutten så är ju bara åka tillbaka så dom får ta bort de TYPISKT!!!

Men nu är vi äntligen hemma eller har hunnit vara hemma någon timme skönt så nu ska jag och Matilda ha Lördagsmys framför tv´n med gotta Mmmmm.... Väntar bara på att hon och Emil ska komma in från stallet dom är och nattar hästarna.

Ha de gött alla.....

Min socker söta dotter<3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0