Fredags mys...

Ja då var de Fredag igen tycker det är Fredag hela tiden veckorna går så sjukt fort.

Vad häder och fötter en dag som denna då? jo blir ut till stallet strax som vanligt och mocka till vännerna mitt <3 släpper ju ut dom på morgonen så de blir lättare för en hög gravid kvinna i sina bästa år;) fast nu känner jag mig sliten och verkligen inte som i mina bästa år!!

Tesa och Leo ska komma på besök i eftermiddag trevlans att dom kommer så vi får snosa lite på *Mini Henka* han är ju sååå lik sin far vilket inte så många förutom vi verkar se haha!!

Men först blir de stallet nu på stört så jag får göra bort hästarna sen invänta att Matilda kommer med taxin från skolan och sen och handla mat på Willys här i Piteå grymt fint är de känns inte som en Willys butik mer stuket som ica maxi.. Fast hinner jag så åker jag gärna innan hon kommer hem lugnt och skönt handla utan barnen..

Imorgon bär de av mot Ikea med min mor och Axel skoj skoj så jag får göra klart i vårat sovrum behövs nu innan skrutten tittar ut:)

Nå nu kan jag inte sitta här och fördriva tiden ut till stallet Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0