Måndag...

Då var de måndag igen och en ny vecka! Idag har jag gått in i v33 så nu är de bara sju veckor kvar till bf så är inte så långt borta. Jag har haft så mycket sammandragningar idag och lite molande värk längst ner i magen men de behöver ju inte betyda så mycket för de, och jag hoppas den stannar inne några veckor till och växer till sig. Ibörjan av Juni får den gärna titta ut:)

Idag har vi varit åter en sväng till ssab för hälsokontroll med Emil men idag gick de lite bättre och var inte stängt puh tur då. Sen blev de även in på barnenshus en sväng och jag köpte mig en ny skötväska för den jag haft till både Matilda och Axel har gjort sitt den är inte i sitt bästa skick. Sen var jag även in på skokanonen och köpte Matilda nya tenniskor kan ju inte springa omkring i vinter skor eller stövlar börjar ju torka så hon kan ha lättare skor på skolan. Men för Axels del gäller stövlarna ett tag till på dagis för han älskar verkligen alla vattenpölar och blötsnö som finns suck blir en hel del tvätt varje dag.

Nu har dom även fått ta fram deras cyklar vilket är jätte uppskattat att får cykla på gården för Axel som självklart ska spinna lera i varje pöl han hittar vid stallet så ni kan ju själv räkna ut hur både han och cykeln ser ut efter en dag ute!!

Lördag bär de av mot Ikea med mamma ska nog ta med mig ett av barnen men vem vet jag inte ännu:/ Matilda är älder och blir less väldigt snabbt och gillar inte att åka bil och kommer bara gnälla om att hon vill hem och när vi är framme, så lutar mot att de blir Axel som får häga med han är som alltid nöjd och sitter snällt i bilen och han kan sitta i kundvagnen när vi går där så blir han inte så trött i små benen. Får väl låta han rasta sig på barnavdelningen och se på saker där:) är en del saker jag ska handla på den avdelningen oxå så blir nog där en stund så han blir less och vill åka vagn igen kan jag ju hoppas!!

Ne nu blir de soffan och se tv med mitt <3

Axel cykel kungen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0