Mmm....

Bloggade inte nått igår hade bara verkligen ingen ork fast jag egentligen tänkte göra det flera gånger, igår var vi iaf upp till Ökx och hälsade på min morfar vilket känns skönt efter som vi inte har någon tid att åka dit när vi har hästarna men då passade vi på när vi ändå bara skulle över dagen till Pajala för att se på en bil att svänga förbi han vilket var uppskattat av han, barnen stannade givetvis med han medans vi brummade iväg till Pajala för att se på bilen men vi åkte lika tomma därifrån som vi var när vi kom dit vart då inte någon affär som synd var för vi behöver verkligen en till bil och de hälst igår!!

Men vissa människor tror ju att dom ska få guld och gröna skogar för sina bilar visst att dom tycker deras bil är värt miljoner men måste ju faktiskt se till bilens ålder kan ju inte få ut pengar som att de är en ny bil. Fin var den väl men inte för dom pengarna han ville ha för den helt sjukt hur folk funkar visst att man försöker få ut så mycket som möjligt men vissa verkar ju tro att man är helt knäpp och ger vad som helst nå nog gnällt om bil jäveln.. När vi väl var tillbaka i Jockfall hade min morfar gjort ny röktlax och potatis *Mums* de var riktigt gott så vi var mätta när vi återvände hem till Piteå:)

Var till bm igår oxå innan vi åkte allt såg bra ut och var i sin ordning, den lill* låg med huvudet ner vilket jag hoppas den gör nu tiden ut tills det är dax för den att se dagens ljus för första gången! Jag känner mig jätte nöjd och vågar t om skriva att jag bara gått upp 5kg och är i v34 känns riktigt skönt att inte lägga på sig allt för mycket för det ska ju bort sen oxå:/ Mitt blodvärde var oxå bra hade 132 vilket tydligen är jätte bra skönt har inte behövt äta järntabletter nått. Mitt sf mått var 33cm blodtrycket var 130/70 och lill*ns hjärtljud var på 148 så bra att allt är under kontroll iaf så känns det skönt nu när de börjar vara slutspurten..

Mjoo de var nog allt för denna gång..

Nu blir de stryka gardiner och byta i vardagsrummet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0